On Estem?

fab@fab.cat

Preguntes Freqüents

A qui representa?

La FAB té per finalitat representar a les autoescoles associades de tota la província de Barcelona. Avui dia, estem a prop de les 700 autoescoles associades.

Perquè fer-me soci?

Està pensada sempre per a sumar i per a remar en la mateixa direcció pel bé dels associats.
Tot membre té alguna cosa que pugui aportar a una associació que comparteix amb altres membres els interessos i les preocupacions dels quals són similars.
Molts associats es coneixen i sorgeixen idees, projectes o treballs que poden desenvolupar-se molt millor en col·laboració, i això és una cosa fonamental per als membres de les agrupacions, ja que augmenta les seves possibilitats de treball de manera indiscutible, s'arriben a crear projectes conjunts que beneficien a totes les seves empreses.
Com a organisme que coordina els interessos comuns dels associats, una associació d'empreses posseeix, a més, molta autoritat i credibilitat a l'hora de promoure una iniciativa o acció puntual, bàsicament perquè no té un interès empresarial directe darrere.

Qui la dirigeix?

L'òrgan de govern elegit mitjançant eleccions, és l'encarregat de dirigir aquesta Federació durant els quatre anys posteriors a la seva elecció. Aquest està format pels càrrecs de presidència, vicepresidència, secretariat, tresoreria i vocals.

Quines són les zones d'examen?

Els exàmens es realitzen, a més d'en les zones que disposen de Prefectura, Barcelona i Sabadell, en el que coneixem com a centres d'examen desplaçats. Avui dia aquest centres son a Granollers, Manresa, Mataró, Vic i Vilafranca.